Hos rifraf er kundetilfredshet svært viktig. Hvis du har spørsmål om våre produkter, eller trenger veiledning, eller har ris og ros å formidle, eller hvis du ikke fant hva du søkte, kan du alltid kontakte oss på telefon +45 6167 1869 eller per epost på kontakt@rifraf.dk. Du vil høre fra oss senest 24 timer etter at du har henvendt deg til oss. Vi ønsker at du som vår kunde skal være 100 prosent tilfreds med ditt kjøp hos rifraf. Hvis du mot formodning ikke blir tilfreds med varen du har kjøpt, kan den når som helst returneres. Med når som helst mener vi innen 28 dager fra leveringstidspunktet. 

Vi mottar ofte ulike henvendelser og forespørsler fra kundene våre, og har derfor samlet de vanligste spørsmålene med svar. 
Er det trygt å handle hos dere?
Vi er underlagt akkurat de samme regler som enhver annen dansk butikk, og du er derfor like trygg når du handler hos oss som du er hos andre danske virksomheter. Dessuten har du som kunde 28 dagers returrett hos oss.
Data du sender i forbindelse med kjøp betalt med betalingskort er kryptert (SSL), og det er dermed bare avregningssentralen som kan lese dem. SSL er innebygget i alle nettlesere, og brukes automatisk.
Er alle lampene deres ekte? 
Alle våre lamper er 100% ekte designerlamper som vi kjøper direkte fra danske distributører og produsenter.
Selger eller kjøper dere brukte lamper? 
Nei, alle lampene våre er nye og ubrukte, direkte fra dansk eller utenlandsk distributør eller produsent.
Hvor lang er leveringstiden? 
Leveringstiden er typisk 2-5 dager for lamper vi har på lager. For lamper vi må bestille hos distributøren er leveringstiden typisk 5-14 hverdager. Det kan forekomme noe lengre ventetid på varer som våre leverandører har i restordre.
Får jeg beskjed når lampen min er avsendt? 
Ja. Du får beskjed fra oss per epost både når vi har mottatt din bestilling, når vi har behandlet den, og når vi har sendt lampen avsted til deg. Vær oppmerksom på at våre epostmeldinger kan bli fanget opp av ditt spamfilter! Det kan være noen tilfeller der vi ikke fører varen lengre. I slike tilfeller kontakter vi deg spesielt, da vi ikke vil kunne levere varen.
Hvilke betalingsmuligheter har jeg? 
På hjemmesiden vår kan du betale med bankkort, internasjonale kredittkort, og med bankgiro.
Når trekkes pengene fra min konto? 
Betalingen blir trukket fra din konto den samme dag som vi sender varene til deg.
Jeg kommer ikke inn på en av lampene når jeg klikker på den – hvorfor det? 
Opplever du problemer når du besøker sidene våre, er du svært velkommen til å  skrive til oss og fortelle om det. Vi løser deretter problemet så hurtig som mulig.
 

 

Hos rifraf er kundetilfredshet svært viktig. Hvis du har spørsmål om våre produkter, eller trenger veiledning, eller har ris og ros å formidle, eller hvis du ikke fant hva du søkte, kan du alltid kontakte oss på telefon +45 6167 1869 eller per epost på kontakt@rifraf.dk. Du vil høre fra oss senest 24 timer etter at du har henvendt deg til oss. Vi ønsker at du som vår kunde skal være 100 prosent tilfreds med ditt kjøp hos rifraf. Hvis du mot formodning ikke blir tilfreds med varen du har kjøpt, kan den når som helst returneres. Med når som helst mener vi innen 28 dager fra leveringstidspunktet. 

Vi mottar ofte ulike henvendelser og forespørsler fra kundene våre, og har derfor samlet de vanligste spørsmålene med svar. 

 

Er det trygt å handle hos dere?

Vi er underlagt akkurat de samme regler som enhver annen dansk butikk, og du er derfor like trygg når du handler hos oss som du er hos andre danske virksomheter. Dessuten har du som kunde 28 dagers returrett hos oss.

Data du sender i forbindelse med kjøp betalt med betalingskort er kryptert (SSL), og det er dermed bare avregningssentralen som kan lese dem. SSL er innebygget i alle nettlesere, og brukes automatisk.

 

Er alle lampene deres ekte? 

Alle våre lamper er 100% ekte designerlamper som vi kjøper direkte fra danske distributører og produsenter.

 

Selger eller kjøper dere brukte lamper? 

Nei, alle lampene våre er nye og ubrukte, direkte fra dansk eller utenlandsk distributør eller produsent.

 

Hvor lang er leveringstiden? 

Leveringstiden er typisk 2-5 dager for lamper vi har på lager. For lamper vi må bestille hos distributøren er leveringstiden typisk 5-14 hverdager. Det kan forekomme noe lengre ventetid på varer som våre leverandører har i restordre.

 

Får jeg beskjed når lampen min er avsendt? 

Ja. Du får beskjed fra oss per epost både når vi har mottatt din bestilling, når vi har behandlet den, og når vi har sendt lampen avsted til deg. Vær oppmerksom på at våre epostmeldinger kan bli fanget opp av ditt spamfilter! Det kan være noen tilfeller der vi ikke fører varen lengre. I slike tilfeller kontakter vi deg spesielt, da vi ikke vil kunne levere varen.

 

Hvilke betalingsmuligheter har jeg? 

På hjemmesiden vår kan du betale med bankkort, internasjonale kredittkort, og med bankgiro.

 

Når trekkes pengene fra min konto? 

Betalingen blir trukket fra din konto den samme dag som vi sender varene til deg.

 

Jeg kommer ikke inn på en av lampene når jeg klikker på den – hvorfor det? 

Opplever du problemer når du besøker sidene våre, er du svært velkommen til å  skrive til oss og fortelle om det. Vi løser deretter problemet så hurtig som mulig.